فرماندار یزد با اشاره به کمبود تسهیلات برای واحدهای نساجی شهرک صنعتی مریم آباد یزد گفت: از ۷۶ واحد صنعتی این شهرک فقط ۳ یا ۴ واحد راه اندازی شده است.

به گزارش یزد فردا  سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی و نساجی مریم آباد یزد اظهار داشت: این شهرک با پیگیری اتحادیه شرکت تعاونی نساجان احداث شده است.

وی افزود: شهرک نساجی مریم آباد در قالب ۴۹ هکتار و در ۲ فاز احداث شده که برای فاز اول آن ۷۶ واحد صنعتی تعریف شده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه زیرساخت‌های آب، برق و انرژی به این شهرک منتقل شده است، گفت: متاسفانه از ۷۶ واحد صنعتی این شهرک فقط ۳ یا ۴ واحد راه اندازی شده است.

مدرسی با اشاره به نیاز واحدهای صنعتی این شهرک به وام و تسهیلات، خاطرنشان کرد: برای اینکه واحدهای صنعتی بتوانند به این شهرک منتقل شوند، نیاز به تسهیلات دارند.

وی تصریح کرد: انتقال واحدهای نساجی به شهرک صنعتی مریم آباد چند مزیت دارد که از جمله آن می توان به ساماندهی صنعت نساجی در منطقه مریم آباد، رفع نارضایتی ساکنین مریم آباد از فعالیت واحدهای نساجی در داخل شهر و متمرکز شدن فعالان صنعت نساجی در یک مکان اشاره کرد.

در این بازدید که پیش از ظهر امروز انجام شد، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار، رئیس اداره برنامه ریزی فرمانداری، مدیرحوزه فرماندار و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی نساجان ، فرماندار را همراهی می‌کردند. /انتهای خبر

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا